Na czym polega zarządzanie kampaniami Adwords?
Google AdWords działa w oparciu o opłaty za kliknięcie. Koszty pojedynczych kliknięć są zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy czy pozycji reklamy. Koszty te wahają się od kilku groszy do kilku złotych. My ze swojej strony oferujemy Ci zarządzanie kampanią tak by zoptymalizować efekty do poniesionych nakładów.
Adwords w sieci
Promocja strony w sieci reklamowej AdWords funkcjonuje podobnie do reklamy w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach współpracujących, zgłoszonych przez właścicieli do udziału w programie. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe niż w przypadku reklamy w wyszukiwarce
Zalety kampanii AdWords:
Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil
Krótki czas oczekiwania na efekty
Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny
Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii
Gwarancja emisji reklamy
Specjalnie dla naszych nowych Klientów proponujemy bezpłatnie kupon na kampanię reklamową w Google AdWords o wartości 250 zł.