Reklama w Google AdWords

Na czym polega zarządzanie kampaniami Adwords?

Google AdWords działa w oparciu o opłaty za kliknięcie. Koszty pojedynczych kliknięć są zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy czy pozycji reklamy. Koszty te wahają się od kilku groszy do kilku złotych. My ze swojej strony oferujemy Ci zarządzanie kampanią tak by zoptymalizować efekty do poniesionych nakładów.

Adwords w sieci

Promocja strony w sieci reklamowej AdWords funkcjonuje podobnie do reklamy w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach współpracujących, zgłoszonych przez właścicieli do udziału w programie. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe niż w przypadku reklamy w wyszukiwarce

Zalety kampanii AdWords:

Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil

Krótki czas oczekiwania na efekty

Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny

Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii

Gwarancja emisji reklamy

 

Specjalnie dla naszych nowych Klientów proponujemy bezpłatnie kupon na kampanię reklamową w Google AdWords o wartości 250 zł.