Dzięki możliwości korzystania z wyszukiwarek internetowych odnalezienie firmy oferującej interesujące nas produkty, bądź usługi staje się dziecinnie proste. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce odpowiednie hasło, a po chwili otrzymamy listę wyników.
Obecnie ponad 80% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania oznacza większe szanse pozyskania nowego klienta i sprzedaży produktów. Proponujemy Państwu pomoc w optymalnym wykorzystaniu internetu w celu zwiększenia sprzedaży Państwa firmy.
Pracę związaną z promocją stron internetowych podzieliliśmy na kilka etapów:
Etap I – analiza serwisu, branży, konkurencji:
Zapoznajemy się z ofertą Państwa firmy, następnie na jej podstawie wyznaczamy hasła, słowa kluczowe, które mogłyby przyciągnąć klientów na stronę internetową. Bardzo często lista produktów jest obszerna, dlatego dokonujemy analizy najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników fraz związanych z działalnością Państwa firmy. Skupiamy się na promocji haseł mogących przynieść najbardziej wymierne korzyści.
Etap II – optymalizacja serwisu internetowego:
Dokonujemy niezbędnych zmian w promowanym serwisie internetowym. Zmiany te są często niewidoczne dla zwykłego użytkownika. Czasem może pojawić się konieczność wprowadzenia niewielkich zmian zawartości witryny, modyfikacji opisów produktów. Poprawiane są błedy powodujące niezgodność serwisu z wybranym standardem prezentacji stron WWW.
Etap III – promocja serwisu internetowego:
Stosując profesjonalne metody SEO podnosimy pozycję serwisu w wyszukiwarkach internetowych. Proces ten wymaga cierpliwości, w zależności od popularności pozycjonowanych słów kluczowych może zająć od kilku do nawet nawet kilkunastu miesięcy. Wszelkie działania podejmowane są zgodnie z netykietą co zapewnia stabilny wzrost pozycji serwisu bez nagłych i niespodziewanych spadków.
Etap IIIa – kampania boksów reklamowych Google AdWords:
Po osiągnięciu przez stronę satysfakcjonujących pozycji staramy się by strona na nich pozostała na stałe, jednocześnie cały czas monitorujemy efekty prowadzonej kampanii, oceniając liczbę odwiedzin strony, złożonych zamówień, zapytań.
Pozycjonowanie Serwisów internetowych – koszty
Koszty kampanii promocyjnych określane są indywidualnie w zależności od specyfiki firmy, branży oraz konkurencyjności słów kluczowych. Zainteresowanych prosimy o kontakt z naszym biurem.
Dlaczego my?
Pozycjonowaniem zajmujemy się od 2006 roku, obserwujemy zmieniające się trendy wyszukiwania w Google i dostosowujemy do nich nasze działania. Dla naszych klientów pozycjonujemy strony z różnych branży. Jeśli będziecie Państwo zainteresowani promocją własnego serwisu, prosimy o kontakt w celu przedstawienia przykładów promowanych serwisów. W odróżnieniu od nieuczciwych metod pozycjonowania, tutaj można być pewnym, że te metody będą zawsze akceptowane przez wyszukiwarki, a ich stosowanie nie spowoduje eliminacji strony z wyników wyszukiwania.